torsdag 28. februar 2013

Tør DU å klappe Gruffalo?



Yey For Mammutsalg!! Jeg og Roald fikk kjøpt noen bøker til oss selv på salg her om dagen som vi kan begynne å lese med en gang. Og siden vi er så lure, så kjøpte vi med oss noen billige bursdags- og julegaver også ;) I tillegg stakk vi innom biblioteket for å få med oss vårprogrammet ( er alltid så mye koselig som skjer på biblioteket :) og lånte med oss alle bøkene de hadde av Eric Carle + Føleboka om Gruffalo. (Tør DU klappe pelsen hans?)  Vårprogrammet ble forøvrig revet istykker og forsøkt spist med en gang vi kom hjem, så har ennå ikke fått oversikten over aktiviteter på biblioteket, men husker at det sto det var eventyrstund onsdags formiddager, så dit skal vi iallefall neste uke :) Mulig jeg som norsklærer er litt overivrig (?) men tror det er viktig å begynne å lese for barnet ditt så tidlig som mulig. Jeg vet at Roald ikke forstår hva jeg leser, men jeg ser også at han koser seg Masse når vi leser for ham :) 





Finfin Torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar