søndag 17. februar 2013

Poledancing & Mathallen



Igår tegnet jeg opp og klippet ut 13 røde trutemunner og morsomme mustasjer før frokost. Ikke fordi jeg har så mye skapertrang og virkelyst om morgenen, men fordi jeg hadde lovet min svigerinne Janne at jeg skulle ta noen bilder av henne og vennindene hennes i et utdrikningslag. "Morsomme bilder" var det jeg hadde lovet dem, så derfor hadde jeg altså hobbyverksted kl 09:30 en lørdags morgen. Mustasjer var det morsomste jeg kom på. Og Jeg ble faktisk veldig fornøyd med dem, om selvskryt er lov?! :) Siden jeg hater å både kjøre til, og parkere i Oslo, så ble både Roald og Verdens snilleste med. Mens jeg tok bilder av en gjeng søte og spreke utdrikningslagjenter som var på Poledancingkurs, var gutta mine på besøk hos Tante Kristine. Hun likte Roald så godt at hun beholdt ham et par timer sånn at jeg og Min Kjære  Endelig kunne ta turen til Mathallen i Oslo :)  ( jeg har mast lenge :) Om jeg får lov å gi et lite tips til deg som ikke har vært der ennå, men som har lyst til å dra: Ikke dra på en lørdag. det er veldig fullt! Dessuten, og dette er viktig: Det er heller ikke noe sjakktrekk å dra til Mathallen etter å ha vært på  Poledancingkurs et par timer og ikke har spist siden frokost og du er så Sulten som en Ulv. Da orker du nemlig ikke gå rundt å SE på deilig mat, og høre om hvordan noenting er laget. Dette vil bare gjøre deg ennå mer sulten og muligens også litt grinete. Mitt beste tips da, er bare å finne deg et bord, bestille en øl og bestille så mye tapasretter som kan få plass på bordet. Manchego, salte oliven, steinovnsbrød med aioli, kjøtt i whiskeysaus og innbakt svinerull kan iallefall anbefales om du er på Comer con Arte. Nam nam :)





Takk til søte og hyggelige og ikke minst spreke og tøffe udrikningsjenter for en morsom formiddag, og som alltid takk til verdens beste kjæreste fordi du alltid Gidderåblimed ;)
S.M.A.S.K.


4 kommentarer:

  1. Kreativ og minneverdig serie fra hva jeg regner med ble en morsom dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, følte meg ganske kreativ på morgenkvisten Elin hihi :) Og tror jentene hadde det kjempemoro! :)

      Slett
  2. Det koses og skapes i ditt hjem og det er så kjempetrivelig både å se og lese Ingrid :-) Smiler hele tiden den Roaldgutten jo, makan til prakteksemplar :-)

    Gleder meg til resultat av mustasjebilder nå, jepp sann :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, han er solstrålen min Anne :) Godklem til deg!

      Slett