fredag 30. november 2012

Problemet med å rydde..


Jeg Liker faktisk å rydde. -HATER å vaske, men liker å rydde. Ha orden i sakene, og vite hvor ting er  uten å måtte lete etter dem. Har et langtidsprosjekt på gang der målet er at alle ting vi eier og har skal ha et sted å bo. -Er tingene på plassen sin, er det Heelt Ryddig. Hvis ting ligger og flyter rundt kan jeg da ta opp tingen og spørre: hvorfor er ikke denne tingen på plassen sin? Også må jo lille Roald da ( siden han ikke har noe godt svar på dette spørsmålet, gå å legge tingen på plass. Hihi ; ) MEN for å nå dette målet så må jo tingene HA et sted å bo, og det er altså DET jeg driver å ordner med nå. Bokhylla ryddes i dag, og har en del gamle VHSer og en gammel videospiller som tar opp mye plass som kunne vært brukt til andre ting. Ting vi faktisk Bruker. Problemet med dette er at jeg syntes noen ganger det er veldig vanskelig å kvitte meg med ting som har en form for sentimental verdi for meg. Disse videoene har jeg jo for det første brukt mye tid på å samle i sin tid, og jeg hatt mye hygge med å se på dem også, så syntes det var skikkelig vanskelig å legge dem i Fretex - kassen vår. Jeg Klarte det faktisk ikke, så måtte ta en telefon til Pappa. Heldigvis klarte jeg å overtale ham til å skjønne hvor fint det hadde vært å ha en gammel VHS spiller med filmer på Hytta til regnværsdager.  Problem solved! Hehe ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar