torsdag 29. november 2012

Helt Konge!


Siden jeg ( utrolig nok) er ferdig med å kjøpe julegaver for flere uker siden, så har jeg isteden begynt å vindusshoppe julegaver til Meg Selv hehe.. Jeg går altså rundt og finner masse fine ting jeg har lyst på, men som jeg ikke har råd til å kjøpe ;) igår da jeg og Roald var ute og gikk i byen fant jeg Disse fine tallerknene på bruktsjappa med de snille ekspeditørene. Jeg har planer om å begynne å samle på kongelige tallerkner og henge de på kjøkkenet nemlig, som et litt kitschy element, og har lett lenge etter akkurat denne tallerkenen av vår vakre Kronprinsesse Märtha. Den minner meg om da jeg var liten og var på besøk hos min tante Laura i Grimstad. Hun hadde denne tallerkenen på veggen, og jeg syntes den var Sååå Fiin!! -Det er det tydeligvis mange andre som syntes også, og den snille brukthandleren kunne fortelle meg at disse tallerknene er blitt et populært samleobjekt og går for 6-700 kr i Oslo. Han derimot, tar bare halvparten!! Hurra! Har allerede sagt fra til min Kjære så nå håper jeg at jeg får to "knuselige gaver " under treet i år!! :))


3 kommentarer:

  1. Jeg må le litt å :-)))) men prisen var hel sjuuuuk punktum. Skal holde øynene åpne jeg også, så får vi da dekorert den kjøkkenveggen!!

    SvarSlett
    Svar
    1. hihi :) Fiint ska det værra vettu!! ;)

      Slett
  2. Ja det håper jeg du får, de er veldig flotte!!!
    Jeg så faktisk Märtha tallerkenen her i Sandefjord også (på Slappen bruktbutikk), husker ikke helt prisen men jeg tror det var rundt 400 kr.

    SvarSlett