fredag 2. januar 2015

Her kommer 2014..

I 2014 var jeg altfor gravid og altfor opptatt med å skrive Bacheloroppgave samtidig som jeg skulle pakke ned alt vi eide og flytte til et nytt hus til å orke å blogge bildene jeg tok. Energinivået er et par hakk høyere disse dager, og må jo tette hullet, så Her kommer derfor hele 2014 oppsummert i bilder, før jeg begynner på 2015. Jeg begynner med nyttårsaften 2013; Jeg var gravid, kvalm, hadde bekkenløsning og klarte med nød og neppe kravle meg 3 km opp i skogen for å feire kvelden på Tverken i Drammensmarka med Kristin og familie + De andre i kanelsnurregjengen. Høy kosefaktor med kalkun og kanelsnurrer, levende lys, puterom, mange unger som lekte butikk, stjal kaker, løp, hoppet, hylte og lo. Voksentid med spilling etter at ungene hadde lagt seg. Jeg minns at vi spillte Bezzervizzer, og at det var jentene mot guttene. Det begynner jo å bli en stund siden, og jeg kan nok ikke sette penger på det, men jeg vil tro at det var jentene som vant!? Fine folk og En hyggelig avslutning på 2013 var det iallefall :)


























1 kommentar:

  1. At det var jentene som vant er bare ønsketenkning og vill fantasi :-) Det var forøvrig to guttelag mot et jentelag. Alf og jeg var på vinnerlaget. Et av de avgjørende spørsmålene var 'Hva er hovedstaden i Wales?', hvor jeg ganske rett svarte Cardiff. Hvis jentene vil ha revansj så er det greit for meg, men enn så lenge så er guttene regjerende Tverken Nyttårsaften Besserwizzer Champions!

    SvarSlett