torsdag 8. august 2013

Barnehagegutt alt!?

Og så har babyen vår begynt i barnehagen alt?! 3 tilvenningsdag i dag og alt har hittil vært fint og flott. (Det var en hendelse med en gul traktor som flere ville ha kloa i, men ellers: Smooth sailing! :) Det er en blid og smilende gutt vi både sier hadet til om morningen og som hilser oss når vi kommer, og det virker som om han stortrives! :) Og jeg, jeg sitter her med en kaffekopp på en torsdag formiddag. Lager barnehagecollager på "gamlemåten" med saks og lim og kartong som han skal ha på plassen sin ( Tror ikke jeg har tatt i en limstift siden jeg fikk Photoshop, så det var litt moro!) og Nyter at jeg faktisk, for første gang på lenge, har tid å sitte sånn og surre for meg selv en formiddag! Kanskje jeg skal pusse opp den store settekassen i dag også? Hurra for barnehagen! hilsen både mamma og Roald :) :) 

/ My Baby started in Kindergarden the other day ( Hey! where did the time go? :) And while he is having a good time playing with lots of other children his own age, I suddenly have lots of sparetime and have plans to start up a couple of DIY procects :)








Ha en finfin Torsdag alleihopa! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar