fredag 26. juli 2013

Jordbær og Champagne

En Bitteliten Sniktitt fra Bryllupet til Siv Bente og David  ( og Sybille, Leon & Baluba:) Jeg Vet du er Veeldig spent på bildene Siv ;) 

6. Juli skinnte sola fra en skyfri himmel, så etter vielsen var det fint å gjemme seg litt i skyggene i Kirsebærhagen på Homanssberget. -Både for folk og bikkjer :) Så fikk vi tatt noen koselige bilder, drukket litt Champagne eller evt. Eplejuice... og når man har fine kritthvite klær på seg, er det ikke til å unngå å få noen Jordbærflekker på dem. Sånn er det bare hihi ;)



Takk for at jeg fikk følge dere med kameraet mitt hele dagen Siv & David. Det var Veldig Veldig koselig :)

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!!! :)

    SvarSlett
  2. Flink du er Ingrid-- Kjempe fine bilder..
    Har stadig sett på bloggen din- er så dårlig til å kommentere. Men du har blikket :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Bente :) Jeg veit. det tar sånn tid å kommentere, så er veldoig dårlig på det selv. Håper du og dine har det fint!? :) klem

      Slett
  3. Hei Ingrid, har du en epost adresse man kan nå deg på?

    SvarSlett
    Svar
    1. hei hei johanne :) Mailadressen min er ingrid_lerstad@hotmail.com

      Slett