tirsdag 25. juni 2013

Siste St. Hans Uten Bål!



Når man starter dagen med en dobbelt salto ut av senga, resulterer det som regel i knall og fall.. Det ble en kul i panna og allting var litt trist og leit sånn med en gang, men gudskjelov fikk han ikke varig mén og er ikke lei seg så lenge om gangen heller :) 
Jeg, Min Kjære, og Roaldsen vår tok en helt nydelig tur langs kyststien utover mot Tønsberg Tønne på formiddagen St. Hansaften, og været var såpass på formiddagen at jeg fortsatt hadde litt tro på at vi kaanskje kunne grille på kvelden og kanskje tilogmed få tent et ordentlig St.Hans bål!? :) (St. Hans Skal lissom feires ute på en strand, så jeg blir litt sur hver gang det regner denne dagen og ødelegger tradisjonen for meg.) Men akk. Vi, og halve Sandefjords befolkning,  sto på brygga på Thorøya sammen med farmor, Benjamin, Eva og Morten ( Roalds " Godfather" ;) for å vinke til og se på alle de festpyntede båtene som seiler ut av fjorden sammen for å feire Midsommereren. Men under båtkortesjen begynte det selvfølgelig å dryppe. Blåste og kaldt var det og, så vi bestemte oss for å ta en is og kaffe Inne et sted på brygga, og så endte vi til slutt opp med å steke hamburgerne på steikeplata. Inne på kjøkkenet til Farmor. ;) ..Og det var ikke det at vi ikke hadde hatt en KjempeKoselig dag, for det hadde vi!..Roald sa at det var den beste st. hans feiringen han hadde hatt, og da han fikk en rød gassballong av servitøren der vi spiste is ble dagen Heelt perfekt ;) .. men jeg må jo innrømme at jeg er såpass barnslig at jeg blir litt skuffet når jeg ikke får dette St. Hans bålet mitt da hehe..;)  så NESTE år ....Daaa Skal jeg ha bål og ha en skikkelig midtsommerfeiring ute på en strand! -om vi så må rømme landet for å få det til! hihi.. ;)

























Håper alle hadde en finfin St. Hans feiring? (med eller uten bål ;) 
Ha en flott Tirsdag Alleihopa! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar