onsdag 23. januar 2013

2 minute-shoot. Knips-knips- ferdig!

Pappaer er til for å hjelpe barna sine. Min måtte tilkalles her om dagen, og kom kjørende fra Sande for å få liv i bilbatteriet mitt siden bilen nektet å starte i kulda. Følgelig ble jeg, Roald og Roald sin Tante Unni temmelig forsinket til alt vi skulle rekke den lørdagsformiddagen (Shoppe på 13, min yndlingsbutikk i Tønsberg, dra på Café, ta bilder av Unni, og besøke Tanja ) 13 var i ferd med å stenge for dagen da vi kom dit, men jeg raste rundt butikken som et shopping-lyn og rakk å kjøpe det jeg skulle (og noe jeg ikke skulle) allikevel ;) Cafebesøket ble avlyst og kaffen tok vi hos Tanja. Der var den gratis og i tillegg hadde vi fyr i peisen,og satt i en deilig sofa,  så egentlig var det myye bedre enn å være på Café hehe ;) Fotoshooten med tante Unni gikk på 2 minutter mens den nye assistenten min, Roald, satt i bilen imens og hørte på p4 ( "her er en fin gate!-Gå ut her."  "Ok!" "Gå mot meg!" *gå-gå-gå* *Knipsknips knips* " Supert! Ferdig!" :) ..Men Jammen ble ikke bildene fine allikevel! Vakre Unni min :) 


Takk til Roald min for å være verdens blideste og søteste assistent, og Takk for God kaffe Tanja! :) Her koser vi oss inne idag med fotoredigering og Kardemommeby på iTunes. Ha en finfin Onsdag! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar