onsdag 28. september 2011

Gratulerer!!! :)

Det blir ikke mye blogging om dagen. Masse å gjøre på skolen, og nå har jeg blitt ordentlig forkjøla. Igjen! :( så holder senga.. Har endel bilder som skulle ha vært redigert, men de får desverre ligge en stund til..Hadde alikevel lyst til å legge ut Et bilde fra Gravidshooten med Sonja og Stian som jeg har lekt meg litt med å legge tekstur på. Siste dag som "bare kjærester". Nå er de blitt foreldre!! Gratulerer så masse begge to! Var en snarvisitt innom på mandag for å hilse på lille Edvald. Som er til å spise opp! Bitteliten, Sulten og Supersøt :) Du kommer nok til å bli en av mine faste "modeller" du også lille venn hihi :)
Stor klem til dere alle fra tante I

6 kommentarer:

  1. Fantastisk!! Jeg simpelthen digger det!!!

    SvarSlett
  2. What a great mood on this photo!
    Wish you a wonderful day,
    Yvonne

    SvarSlett
  3. Næmmen nææææ, hjemmesykepleie??? :-)))
    med smågodt og mange gode historier på lager, latter og glede, jeg er alt på tur din vei for å få opp humøret litt Ingrid, for ja jeg vet :-( kjedelig som tusan og være småsyk, snart på føttene igjen du vet, bare ikke start for tidlig, det kan straffe seg, så d så

    Gratulerer til de nybakte foreldre ja, og skal si du også her viser ett prakteksemplar av et romantisk portrett. det er jaggu så jeg fikk lyst til å kline litt jeg også, he he

    Regn regn regn i trøndelag i dag. Tåka ligger så tykk at en ser jammen ikke over veien til nabo`n en gang. Litt godt også, drive litt dank i heimen med blogging og tente lys. Knasker nøtter også da, men snakker ikke høyt om det, buksene strammer så om dagen at jeg blir nummen i tærne nesten, he he

    Ellers lite nytt i grunn. Vært uker uten internett og det var en prøvelse gitt, også for Ventelo der vi er kunder, tror de var noe lei av å ha meg hengende på tråden. En får seg en tankevekker da, for med ett oppdager en jo at en får synnsykt god tid til andre ting..., ja ja vi snakker ikkeom det, så trivleig å blogge atta.

    God bedring til deg da snuppa, og varm helberedende klem kommer her ---->

    SvarSlett
  4. FOR et nydelig og stemningsfullt bilde!!!

    Har en nyhet på siden min som kanskje interesserer deg ;)

    KLEMMMER fra Stine

    SvarSlett
  5. Etterbehandlingen gjør stemningen i bildet (om mulig ;) ) enda finere :)
    Supersjarmerende og koselig oppsett :)
    God bedring! Det er aldeles ikke morsomt å være sjuk... :(

    SvarSlett
  6. Et veldig vakkert bilde!!

    Hilsen øyeblikk-jentene

    SvarSlett