fredag 10. juni 2011

Konfirmant I Jonathan














Var veldig koselig å bli spurt om å ta noen bilder da Jonathan skulle bli konfirmert :) Han er en kjekk og livlig konfirmant med masse sjarm og glimt i øye (og littegranne for stor dressbukse ;)
Sola skinnte og små og store var glade, (minus en liten kar som var litt sliten, men sånne dager kan virke ueeendelig lange når man er liten. husker det kjempegodt! :) Noen oppstillte bilder ble det jo til takkekortene, men merker jeg liker aller best de bildene jeg har knipset av naturlige situasjoner.Jeg er tydeligvis best på paparazzi fotografering hehe :) I dag bærer det avsted for å kjøpe nytt kamera, så det blir noen flere bilder av Jonathan når sola dukker opp igjen. Da uten dress- med fotball :)

6 kommentarer:

  1. Hei Ingrid :)
    Så nydelige flotte bilder du har
    tatt av konfirmasjonen ღ syns du
    har fanget mange flotte motiver
    ... H E R L I G ...
    og flotte bilder fra turen din
    under her ღ kjempekoselig å titte
    innom bloggen din, mye fint her ღ
    Ønsker deg en strålende pinsehelg
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. <Du har ett godt paparazzi øye i hvertfall! God pinse Ingrid!!

    SvarSlett
  3. Flink du er!!! Fantastiske bilder!

    SvarSlett
  4. Meget bra Ingrid :)
    Well done :)

    SvarSlett
  5. Du mestrer "paparazzi"- generen til fulle! (kjenner jeg er litt misunnelig på den evnen,- der svikter nok jeg.. -liker å ha litt regi`en, jeg, tror jeg ;) )

    Nytt Kamera?? Regner med at jeg sikkert må bli litt misunnelig der også ;)
    Ha en finfin pinsehelg!

    SvarSlett