mandag 27. desember 2010

Den Beste Julegaven

Hurraaa!! fikk 50 mm av snille snille mamma og pappa til jul :) av mangel på andre ting å ta bilde av sånn klokka 01:35 om natta, ble det et portrett av den bittelille godisskålen (også en fin julegave :) litt høy iso, og ikke helt vant til å ta bilder med blender 1,4, (så skjønner jeg må øve) men er alikevel Super Happy!! juhuu :)) alle mine venner, famile og bekjente får nå værsågod stille opp til portrettfotografering sånn at jeg og objektivet mitt får trent litt :)

6 kommentarer:

  1. God Juuuul Ingridvennen :-) en leser og kjenner på atmosfæren her at du har gode juledager, og det er bra. Nytt leketøy mellom fingrene og alt er såre vel, heldige du :-)

    Da er det bare å glede seg tl flere bilder på denne bloggen da skjønner jeg. Angrip familie, venner og naboer og knips ivei!!

    Anneklem.

    SvarSlett
  2. Så fint:) kul bokeh..kan tenke meg det knipses litt nå ja, og jeg gleder meg til å stille opp;)

    SvarSlett
  3. takk tanja. og hva er bokeh?? hehe.. gleder meg til vi skal ta masse vakre fantastiske portretter av hverandre!! juhuu! :)

    SvarSlett
  4. Grattis med ny kompis, den kommer du til å ha mye glede av i tiden som kommer :)

    Fortsatt fin romjul til deg :)

    SvarSlett
  5. Grattis dette kommer du ikke til å angre på.
    Kjempe fornøyd med min 50mm.
    Fortsat godt nytt år

    SvarSlett
  6. Godt Nyttår Ingrid-vennen, og noen bedre start på året enn å få vite at du skal blogge mer :-)) det kan en jo neppe få spør du meg.

    SvarSlett