søndag 9. januar 2011

..og Jula varer heelt til treet er ute!






Selv er jeg lei jula og juletreet når nyttårsrakettene faller mot bakken, men mamma kjører på litt lenger. Hun nektet gi slipp på jula før vi hadde kommet til Sande en gang til for å spise enda mere ribbe og gått rundt juletreet alle sammen nå fredag. I år var første julen uten kristin, siden hun var hos svigerfamilien i år, så det var forsåvidt veldig koselig å ha en sånn "nesten" julaften med henne altså :) og jeg nekter heller ikke for at det ER veldig moro å gå rundt juletreet med en to åring og synge "Så går vi rundt om en enebærbusk, busk".. :)

6 kommentarer:

  1. Lekkert lekkert og det er ikke til å unngå å se at det er litt `trendy`å ha litt 1970 talls look når det gjelder etterbehandling av bilder om dagen. Synes jeg ser det både her og der, men du Ingrid har en helt spesiell måte å fotografere på som slår dem alle rett i bakken!!

    Bare en avslappende dag her i dag, latskapen fror, og jammen trenger en det også du. Dalføret er tett av tåke så en går ikke glipp av så mye uansett.

    Ha en superkjekk søndag du også vennen.

    SvarSlett
  2. eh.. ja den 70 talls looken digger jeg Anen hehe. litt overkill her noen steder ser jeg, siden jeg ikke har PS på den nye Macen, og gjorde dette på den gamle PCen ( som Ikke har kalibrert skjerm) Gud å forskjell det er på farger på forskjellige maskiner du! har forresten hatt en superlat (og litt forkjøla søndag selv.. sånne dager må man ha :)

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder :) og som Albert har vokst.. stor gutt jo:)

    SvarSlett
  4. Søte bilder i Ingrid stil dette her:) Falt veldig for det føste bildet jeg da *sukk* så søtt...

    SvarSlett
  5. Utrolig flott etterbehandling! Blir helt misunnelig! For dette er noe jeg aldri får til, men skulle så gjerne ha kunnet:) Kjempeflotte!

    SvarSlett
  6. Har hørt at den varer til påske jeg, hehe, men ja, når rakettene treffer bakken er det nok jul :) Stilige blinkskudd.

    SvarSlett