lørdag 2. oktober 2010

Ikke en helt vanlig pinne.. I mobilbilder

Knerten: "Du Lillebror.. jeg er ikke bare en helt vanlig pinne er jeg vel?" Lille bror: " Nei det er du ikke, og jeg er ikke en drittunge".....Hmm..går det ann å ta bilder inne på kinoen mon tro? knips! joda det gikk fint det! :) ikke det skarpeste bilde kanskje, men det er sånn det blir når man skal ta bilde av en film med en nokia ;) Var på kino med mamma og kristin idag. (mamma leste alle knerten bøkene for meg og kristin da vi var barn, og siden vi ikke er voksne Ennå, så var det kjempemoro å se ham gifte seg i dag!! ;) Anbefales alle dere som har barn eller eventuellt dere som aldri ble voksne (like me;) ..bildet er av hun mekanikerdamen som gråter hele tiden..-men slapp av. hun blir blid på slutten hun og :)

7 kommentarer:

  1. Knerten var bare så bra:) stilig at dere også var der, og jeg tror av halparten som så på var det nok de voksne som også hadde lyst.
    Super sjarmerende film, og de hadde jo så masse fine møbler og ting jeg kunne tenkt meg;).. og for et lys det var på sykehuset haha --skadet--

    SvarSlett
  2. haha! så morsomt du sa det med sykehuset.. jeg Tenkte faktisk på deg da jeg så lyset der!! "det er sånn lys tankja liker" tenkte jeg.. ;))hihi.. skada sjøl tydeligvis

    SvarSlett
  3. jeg mente selfølgelig Tanja-- ikke tankja.. hehe.. kan jo ikke skrive heller jo.. ;)

    SvarSlett
  4. min søster leste alle knertenbøkene for meg og lillebroren min da jeg var liten. så koooselig. og du tusen takk for alle fine kommentarer. du er alltid så oppmuntrende!

    SvarSlett
  5. Knerten er som skrudd inn i hjernen på meg, finner nok aldri veien ut og godt er det:) Har tenkt å ta med gutta mine en dag, må bare ha tid til overs først.. Bra du kan anbefale den:)

    *helgeklem*

    SvarSlett
  6. Spørs om man ikke må få med seg den der ja, er sikkert ikke bare meg her i huset som har lyst til å se den, antar de som er langt midre har like stor lyst, hehe. Fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  7. å bra, for hvem av oss har da ikke et forhold til den skikkelsen :-)

    SvarSlett