søndag 23. september 2012

Ho Ho Ho :)

Idag er det 92 dager igjen til jul. Siden jeg har mammapermisjon så har jeg bestemt at i år skal jeg være superorganisert og forberedt. I år skal jeg IKKE stresse i siste liten! Jeg skal ikke stå på badet til søsteren på julaften og pakke inn de siste julegavene som jeg måtte i fjor. Jeg skal ta julekortbilder i goood tid og rekke å sende dem ut til venner og kjente. Jeg skal kanskje tilogmed klare å bake noen kaker selv og ikke bare kjøpe dem på butikken. Jeg skal huske å kjøpe misteltein, og vi skal hugge vårt eget juletre og kinne vårt eget smør har jeg tenkt. -Det er noen flere ting også, som jeg ikke kommer på i farten. Jeg tenkte jeg skulle lage en "gjøre til jul liste" nå i kveld. Kommer nesten i julestemning bare av å tenke på det! Roald fikk tilogmed på seg jule-sparkedressen idag! :) ( men det var Mest fordi han vokser så inmari fort og ikke kommer til å passe inn i denne søte dressen vi har arvet etter fetter Edvald når det kommer til jul altså ;) 

2 kommentarer:

  1. Huff, ikke minn meg på hvor fort det går til jul, da... ;) -men kjempesmart å bruke den herlige dressen mens den passer,- den var kjempesøt :)
    -og det er jammen gutten inni også!

    SvarSlett
  2. ;) hehe, beklager. og jepp, dressen er jo så søt, at det hadde vært synd å legge den i boden uten å ha vært brukt. Og gutten inni, ja han Elsker jeg. Verdens beste! :)

    SvarSlett