torsdag 24. juni 2010

vaffel med bacon

Jeg Vet det. Friske farger skjerper appetitten. En tallerken med fargerike grønnsaker ser ikke bare fristende ut, men signaliserer også at: "jeg er sunn og proppfull av vitaminer, anitioksidanter, gir deg blankere hår, finere hud og en bedre fordøyelse." Og jeg er enig. Farger er bra. Men Nå hadde jeg lyst til å slå et slag for Brun Mat. For selv om brun mat ikke Ser så attraktiv ut, så er det nå godt alikevel godt noenganger også da!! Bilde over er av frokosten til meg og Tanja på en fortauscafe i London til morgen idag: Belgisk Waffel og sprøstekt bacon med masse maple sirup oppå..brun usunn mat på et fat.. namm nam :)

2 kommentarer:

  1. Livskvalitet kan det også kalles :-) prikken over den berømte ièn sm man bare må unne seg innimellom :-)

    Kos dere stort dere to!!

    Anneklem til begge

    SvarSlett
  2. Kan man ønske seg noe mer til frokost, hehe, det er fordelen med å være på tur for da er det "lov" å skeie ut litt :) Og det skal sies at frokosten min ble ikke helt den samme nå etter jeg så bildet ditt, hehe.

    SvarSlett