fredag 15. juli 2011

NM i Svømming... og i andre vannaktiviteter ;)


















Det var NM i Svømming på Drammensbadet i helgen, og siden det ikke har vært skikkelig ordentlig strandvær på en stund, stakk jeg og Tanja og ungene dit for å bade. Jeg fikk skviiiset meg inn under armer og ben på tilskuererne og fikk knipset litt, men egentlig var det Myye mer moro det som foregikk i utebassengene: nemlig NM i å stå på flytemadrass, og løpe gjennom vannstråler og skli fort fort ned den store sklia :) Siden ungene til Tanja har vært fotomodeller siden de ble født var de ikke vanskelig å ta bilder av heller.. haha ;) Seee på meg Nååå Ingrid! (..and Strikes a Pose :)

6 kommentarer:

  1. Så fine bilder Ingrid- he he Malie og Eilene er fødte modeller.. Trodde ikke det var lov å fotografere der, men du hadde vel kanskje NM å skylde på.. Så koselig ut. må jammen få tatt med ungene dit i sommer- blir vel eneste badingen det kan jeg tenke meg.. Og jeg håper at jeg ikke ser noe noe kamera i nærheten da.. hehe..

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk for supre bilder:) så artig med bilder av oss sammen, og vi hadde det så koselig.. blir nok ikke lenge til vi må ta en tur igjen.. da med øyebryn ;) hehe

    SvarSlett
  3. WoW her var vannlek du, og gud bedre så lyst jeg får jeg også, bare elsker å bade jeg faktisk og er mer i vann enn på land når en kan finne en strand og en badeemp som passer (og da skønner du vel at Trøndelag ikke er særlig til alternativ). Vi har Pir badet i Trondheim da, et eldorado både for barn og vksen, men desverre bare innendørs.

    Du tar de lekreste bilder Ingrid, og jeg misunner faktisk dere som vasser i småtasser å knipse bilder av. De fleste i min lille familie (de fleste???? trøstes min vi er jo bare 3...) bare går når kamera her tas frem, så sier alltid til de mad barn, smi mens jernet er varmt, he he

    Ennå en uke til ferie her, så kliper meg fast i påvente av noen dager med fri nå ja, trenger det svært!! Nå blogges fra verandan her, Trøndelag i sol og varme, vin i glasset og sannerlig er da ikke livet så værst du.

    Håper du nyter du også vennen.

    SvarSlett
  4. Kjempe flotte bilder
    Ser at de stor koser seg
    Ha en fortsatt fin sommer

    SvarSlett
  5. Dear Ingrid,
    what a wonderful story you tell us with your great photos! I love the colors in them!
    Have a wonderful new week,
    Yvonne

    SvarSlett