torsdag 3. februar 2011

Du Store Alpakka!!

Var ute og tok gravidbilder av min vakre vakre søster i går. Vi pakket sekkene, tok ski og staver og truger over skuldrene og tok turen inn til SIF hytta på konnerud for å ta noen sporty bilder av den høygravide magen. Kristin er så sunn og sporty at jeg følte at det var sånn jeg måtte forevige henne :) Men sunn som hun er, nektet hun å spise kvikk lunchen jeg ville ha med som rekvisitt. (syntes lissom at kvikk lunch hører med på både tur, og Tur-Bilder jeg da, men nei. Kristin ville heller spise Appelsin. hehe Greiit ;)

Har flere bilder fra denne turen vår, men siden jeg har en Norsk oppgave å gjøre, rekker jeg bare å legge ut disse foreløpig.

Forresten, glemte jo nesten det morsomste: Vi traff en Lama (eller en Alpakka? Hva er forskjellen?) midt inne i skauen!!? Hihi J aner ikke hva den hadde på SIF hytta å gjøre? Men den var veldig Søt, så * knips* * knips* (fortsettelse følger..)

7 kommentarer:

  1. Haha ! Så bra! Kjenner jeg gleder meg til fortsettelsen ! Fin torsdag til deg!

    SvarSlett
  2. Hun ser virkelig sunn og blid ut, kommer til å få en supersøt baby er jeg sikker på... Herlighet så lik det, du har sikkert ikke hørt det før nei,, hehe:) Gleder meg til å se flere bilder!

    *kinekos*

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! :) Herlig!

    Ha en god helg!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  4. PS: Vi har bestillt tur til NYC i september ;) Blir veldig inspirert av dine bilder derifra, så skal prøve noe lignende selv med iPhonen! ;)

    SvarSlett
  5. Fin bild på din syster och vilket oväntat möte som ni gjorde! Kul!

    Ha en trevlig helg! :-)

    SvarSlett
  6. Du har så vakre, flotte farger og et lekkert lys i bildene dine! Blir helt misunnelig ;)Men har prøvd meg litt med slike farger også :) Bruker litt colour-variacion i PS :) Da funket det litt :)
    Men akkurat der er du mesteren :) Og den vakre jenten jeg har bilde av er min vakre datter :)

    SvarSlett
  7. WoW, endelig fikk jeg da nytt den siste fotouka di lenge lenge i fred og ro her.

    Skal si du har hatt mange kjekke stunder med kamera da Ingrid. Ikke minst var jo portrettene av deg og Tanja helt fantastiske da jente, blir headhuntet til ett eller annet spenennde dere to nå :-) Gøy, en skal ha det, utrolig viktig, og når resultatet blir som så, ja da viser det at dere er utrolig dyktige også, den som bare hadde bodd i nærheten du :-(

    Jeg har faktisk for første gang i livet vært værsjuk du. Fytti katta så våt som Trøndelag har vært. Og i kveld blåser det så vinduene skrangler her. MEN å krangle med værgudene får noen andre ta seg av, jeg gidder pinadø ikke mer.

    Anneklem til deg snuppa

    SvarSlett